Isnin, 20 April 2009

Hai, i'm back. Exam week ahead. I'm busy. Ciao.

Goaudc llahx kasjjdb kabde. Kjabdcc maudnc? lkaduncbrucbad nsakdjc kjadc djr kacb, kdc, cjnsbv, ueckkdc, dairn aidncrvna.

1. Akjcnijrcasdcnvc asnjcna dcnnec.

2. Kuccladcircnaalsn adcna jsdcniodc nadcncxcnro.

3. Lowedcnacr jac jndcbr, acjnkncsdc, asunc asd dclunvwjcn.

Inilah yang berlaku ketika pembentangan research report empat budak kulit hitam (i'm trying not to be racist, kalau tak, aku sebut je negroblack kan) petang tadi. Aku terasa sungguh teraniaya. Mereka hanya berdiri di hadapan, tunduk menghadap kertas, membaca nota yang sungguh panjang dengan intonasi bullet-train-negara-Jepun. Bukankah kamu sedar kamu menggunakan wang rakyat negara kamu untuk belajar ke mari?

By the way, sesiapa yang ingin merasai pengalaman mandi di bilik air paling terbersih di dunia, sila hubungi saya di talian 014-444 4444.

2 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

uiks...

bersih camne tu?

أكرم حسني berkata...

Itu petunjuk aku sudah kilatkan lantai bilik air aku.