Ahad, 26 April 2009

Cliche

Aku lebih rela beli air conditioner dari beli tiket ke Sabah.

11 ulasan:

IxoR@ berkata...

Panas berdenting....kite pun tak tahan....sungguh tak selesa...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

panas sungguh cuaca...

Bumi selatan hujan lebat pagi tadi, alhamdulillah...

tapi aku masih panas pada waktu ini~

RMA berkata...

aku setuju !!!

benazirjb berkata...

saya nda setuju.

Tanpa Nama berkata...

sini dah ujannn!!
yay~~~

azrn berkata...

tanpa nama tu aku taw..
azreencomel :)

أكرم حسني berkata...

Kak Ixora, nampak nya semua orang memerlukan air conditioner. Nanti aku try jadi ejen. Boleh dapat komisen sikit. Buat tambang balik Sabah.

Zara, kau boleh tarik sikit awan tu ke mari?

Rozuan, laju je kau. Pasni mesti tiap minggu datang rumah aku.

Ben, peduli perjuangan menentang global warming itu semua. Tiada guna.

Tanpa Nama, kau lebih sesuai bernickname seperti ini.

Azreen, aku bangga kecomelan kau mula gugur ke bawah. Sedikit demi sedikit.

Alice Tan berkata...

hahahaahahahhahaa

أكرم حسني berkata...

Alizee, apa yang lucu sangat itu?

RMA berkata...

alizee? yg nyanyi ke tue?

selamat berkenalan.. hehehe

أكرم حسني berkata...

Aisey, mana boleh curi Alizee aku.