Ahad, 19 April 2009

Apa perkataan yang kita guna bila berlaku satu kitaran tidak lengkap?

1. Aku ingat nak sapu sampah dan cuci tandas.

2. Selepas dapat mengeluarkan peluh, aku boleh bermain air dan sabun. Sambil imagine guling gulingmain ski atas salji. Wah, sangat sejuk.

3. Malam ini aku sangat busy.

4. Aku harap Manchester United belasah Everton.

5. Aku harap gap 500 pips itu hanya dongeng belaka. Aku benci bila kecewa.

6. Aku harap malam ini hujan lebat.

7. Aku banyak berharap sejak akhir akhir ini.

Sekian, jumpa lagi minggu depan.

7 ulasan:

azreencomel berkata...

agram gemok

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

minggu depan itu esok sayang~

aku juga banyak berharap..


aku harap pointer aku naik sem nih~

aminn~

pink_butterfly berkata...

hehe...bharap spya mlm ni ujan...

sungguh nikmat bila dpt tido time sjuk2...

p0tpet p0tpet berkata...

harap sn0w neh st0p lah..
nak panas..warghh!!!!

p0tpet p0tpet berkata...

btw..mane bl0g ena dlm bl0g anda ni akram?
hamb0ih b0ih...kacang lupekan kulit neh..

Zhoe Wynz berkata...

holaaa~~ tukar blog eh..

أكرم حسني berkata...

Azreen comel.

Zara, aku berhenti berharap bila kau mula ajak aku berharap semula.

Pink, semalam hujan tau, tapi tak lebat sangat. Apa pun bersyukur, hari ini tidak sepanas 2-3 hari lepas.

Erna, bersyukurlah.

Erna, put your follower box, I'll add you.

Zhoe, ya bah.