Isnin, 20 April 2009

I dreamed a dream

1. Esok hari presentation aku.

2. Aku ingat aku tidak perlu untuk membalas dendam dengan bercakap ala bullet-train-negara-Jepun.

3. Kelmarin aku cuba berharap. Dan hanya satu harapan aku saja yang tidak kecundang. Yang lain, haram.

4. Manchester United tewas. Mungkin sebab aku tidak pergi menonton. Maka semangat pemain sedikit pudar. Jadi, aku rasa sangat bersalah ketika ini.

5. Hujan pula gagal menemani tidur aku. Walaupun aku sempat mendengar sebuah lagu dari kumpulan Hujan.

6. Gap 500 pips ternyata dongeng. Malas untuk ulas lanjut. Bukan kau orang faham pun.

7. Aku berhenti berharap. Setelah mendengarkan nyanyian Susan Boyle.

7 ulasan:

azreencute berkata...

aku buat experimen,
psz mengalami musim cuaca sejuk :P
ekekeke.. buat masa skrang aku mmg lepak situ ar...

cuba ko try masok libary tmpt ko.
sure winter :)

LaDy NaS berkata...

mcm diari lak..huhu..hai aqram..nice to know u and see ur blog..i follow u ok?

RMA berkata...

i foolow u too...


da dkt2 nk abes baru nmpk batang idung yg xmancung kt library.....

RMA berkata...

lupe lak.. goodluck buat si akram

أكرم حسني berkata...

Azreen, library tempat aku kurang menjanjikan keselesaan. Aku sudah kecewa dua kali. Kali ketiga? Nah..

Lady Nas, thanks for reminding. I will, yes, I will.

Rozuan, kau menghina hidung aku atau hidung Azreen?

azreencute berkata...

masalahnya,
hidung azreen dan aqram lebih mancung dari rozuan.

ekekeke...tak gitu?
gitu..gitu..

أكرم حسني berkata...

Azreen, jangan kutuk Rozuan. Sebab dia hidung penyek. Jangan kutuk k.