Sabtu, 2 Mei 2009

Tolong aku, aku merayu

Aku merayu, kepada sesiapa yang terjumpa tubuh badan aku.

Sila kembalikan kepada aku.

Aku sanggup beri apa pun kamu mahu, berapa pun kamu mahu.

Walaupun, terpaksa menjadi supir kamu.

Aku perlukan tubuh badan aku.

Aku merayu.

Aku perlu.

Dulu.

Mungkin renungan tajam cik Anova menggali pandanganku, bukanlah palsu.

Kebarangkalianmu, sungguh, tidak terjangka, buat aku terpaku.

Menilai bayangan dari dua pembolehubah, kuteliti, persamaan, langsung tiada satu.

Hubungan telus, tetap, bulat, bercakaran, ikal, tiada ragu ragu, menikam jantungku satu-persatu.

Berdetik jangka waktu, aku pasrah pada yang satu.

Aku merayu.

Aku perlu.

Sesedar aku.

Tubuh badan tiada lagi bersama aku.

Aku merayu, kepada sesiapa yang terjumpa tubuh badan aku.

Sila kembalikan kepada aku.

Aku merayu.

Aku perlu.

Untuk party malam Sabtu, hujung minggu.

Aku merayu.







p/s: Mungkin di Subang USJ 1, aku perlu ke sana menuntut tubuh ku.

7 ulasan:

IxoR@ berkata...

Apa merapu ni dik oii !!!

Ok...klik klik di hujung minggu!

Mrs Nurul berkata...

aku takut la bace post ko ni. mcm real je roh ko dah berpisah dari jasad ko tuh..ah!

Agram's Body berkata...

hey..
i'm here.
please pick me at your nearest 7E a.s.a.p
im scared though... :'(

wakakaka...

hanjila berkata...

bagus la klau sdh jmp. hrp lain kali tdk hlg lg...

btw, hanjila cuma nama pura2...

meen berkata...

mana pulak hilang tubuh badan dak aqram ni haaa..merayap yeeee???

IxoR@ berkata...

tubuh badanmu sudah dijumpai ?

:D

أكرم حسني berkata...

Ixora, merapu atau tak faham? Hurm..

Neo, terima kasih atas itu. Aku terima sebagai pujian. Bermakna penyampaian aku sampai ke dalam medula oblongata kau.

Agram's Body tu not mine. Mine is Akram Husni bin Ahmad. Entah badan keling mana kau jumpa.

Hanjila, aku macam mula menghidu siapa kau.

Kak Meen, merayap pun bukan. Tertinggal. Cuai.

Ixora, yup. Thanks for the night.