Ahad, 22 Mac 2009

Chelsea pun kalah. Arsenal menyusul.

Selepas berjanji untuk ajak lepak semalam. Nak cerita pasal bisnes cakapnye. Excited. Aku tunggu sms dari beliau, tentukan tempat pertemuan dan pukul berapa.
Aku tunggu, aku siapkan perut yang kurang berisi, untuk ku lahap apa saja depan mata malam ni. Dari siang aku tak makan lagi.
Tertidur.
Tut Tut..Sms masuk. Terjaga.
2nd Goal Alert Man 0 - Fulham 2
Jam hampir 1 pagi.
Baca Sms lain,
1st Goal Alert Man 0 - Fulham 1
Then, No New Message.
Kimak, aku tak makan lagi, lapar, bodoh.
Janji punya pasal aku tunggu.
Sekarang kedai makan corner Lot hujung jalan baris rumah aku dah tutup.
Makan Maggi jawabnye.
Tut Tut..Sms masuk.
Dari sekarang hingga 25 Mar, hanya tambah nilai min RM10 & dptkan 300 SMS Percuma dr kami sbg tanda penghargaan anda dengan Hotlink.
Burit.

Tiada ulasan: