Selasa, 21 Julai 2009

Julai ini kurasa sangat emosi, moga Syaaban lebih memberi erti, aku ingin segala nya indah seperti Jun yang lalu

Beberapa kebelakangan ini, Rejab, almost setiap hari aku di khabarkan, ditekskan, di sampaikan berita berita tragis, sedih, dan memilukan.

Baru tadi kawan baik sekolej aku accident. Andai esok lusa kau bangun dari katil di wad itu, dan terbaca tulisan ini, aku pohonkan maaf tidak datang melawat mu bersama sahabat lain hari ini. Mungkin hujung minggu ini.

Sejenak kini, aku termangu di bawah hangat cahaya bulan berteman jerebu malam di samping sebatang Marlboro Light. Agak rimas.

Astaghfirullah al adzim.

Ungkapan itu seperti sudah lama tidak terpacul dari dalam hati. Sepertinya pernah, tapi hanya di tepi bibir, bukan dari hati.

Esok, terus aku meniti hari.







p/s: Banyak banyak ikan, ikan apa lagi besar dari ikan paus?

7 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

ikan apa eks?

ahh, Rejab ku juga dihiasi dengan khabar yang tidak gembira~

IxoR@ berkata...

Ikan dugong tak jugak....eh, apa erk?

:D

Ceriakan hidup anda selalu....

illie berkata...

ikan paus goreng tepung..kan3?

zonaku berkata...

huhuu....
moga makin gembira tatkala ramadhan dan syawal menjelma tiba....

tetiba ada teka teki..

Max J. Potter berkata...

nani tau! ikan nun yg telan nabi yunus tu~~!! atau ikan yg makan semua makanan yg nabi sulaiman letak tepi pantai utk feed ikan lain tu~!

btw, you're tagged. check out my latest post. =)

Max J. Potter berkata...

now aqram, i didn't say anything about a name beginning with A. i said any name with the letter A in it. beginning or not. you're still tagged.

=)

أكرم حسني berkata...

Bosan betul bila teka teki aku mudah sangat ada orang jawabkan... Ni yang tak puas hati ni...